نقد و بررسی فیلم The Umbrella Academy

نقد و بررسی فیلم The Umbrella Academy سریال The Umbrella Academy با اینکه به مارول یا DC تعلق ندارد، اما فصل اول آن به یکی از بهترین سریال‌های ابرقهرمانی تبدیل می‌شود. با زومجی و نقد این سریال همراه باشید.

این روزها تعداد سریال‌های ابرقهرمانی مانند فیلم‌ها در حال افزایش است و سالانه شاهد تولید و انتشار سریال‌های ابرقهرمانی متعددی هستیم که برخی از کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند.

بیشتر این سریال‌ها اقتباسی از کمیک‌های مارول یا DC است و کمتر سریال ابرقهرمانی طی این سال‌ها دیدیم که اقتباسی از کمیک‌های این دو غول بزرگ دنیای کمیک نباشد. در هرحال محبوبیت این سریال‌ها باعث شد تا دیگر ناشران بزرگ کمیک نیز به فکر ساخت سریال براساس کارهای خود بیفتند که شاید محبوبیت و شهرت آثار مارول یا DC را نداشته باشند

اما باتوجه‌به داغ بودن بازار فعلی قطعا فرصت بسیار خوبی ناشران کمتر شناخته شده است که نه‌تنها از ساخت فیلم یا سریال براساس کارهای خود سود ببرند، بلکه باعث شهرت آثار و مجموعه‌های خود نیز می‌شوند.

شبکه نتفلیکس که بخش زیادی از شهرت خود را مدیون ساخت و انتشار سریال‌های اقتباس شده از دنیای مارول است، مدتی می‌شود که به‌دنبال ساخت اقتباس از دیگر کمیک‌ها است که یکی از این اهداف، ساخت اقتباس از کارهای دارک هورس است و سریال The Umbrella Academy یکی از اولین همکاری‌ها این دو بوده است.

سریالی که بی‌شباهت به دنیای X-Men از مارول و Doom Patrol از دی سی نیست و شاید در نگاه اول به‌نظر می‌رسد که یک تقلید سطحی و درجه چندم از این مجموعه‌ها باشد، اما سؤال اصلی اینجا است نتفلیکس در یکی از مهم‌ترین تلاش‌های خود برای ساخت یک سریال ابرقهرمانی از یک مجموعه غیر مارولی یا DC موفق بوده یا خیر. در ادامه با نقد فصل اول سریال The Umbrella Academy همراه باشید.



from قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قیمت طلا 12,568,000 امروز شنبه ۱۳۹۹/۷/۵

قیمت طلا روز شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۰

قیمت دلار امروز 1399/04/24 ساعت 19:59 در بازار تهران